maanantai 10. elokuuta 2009

Viimosta viedään!

Haudi ja houdini!

On niin paljon jäänyt kirjoittamati noita treenejä tänne, että jätän ne kirjoittamatta edelleen. HAH! Kirjoitan sitten pienimuotoisen sepustuksen seuraavaan tekstiin. Tuomo on niin pirun hunningolla näistä kirjoitustouhuista, että kirjoitan pikku tekstin Tuomona:

"Olen tässä viimeiset kolme viikkoa pääasiassa keräillyt pakastealtaasta kananuggetteja ja muutaman huurteisenkin olen joka ilta muistanut ottaa. Silloin kun en itse muista ostaa niitä maltaisia, niin vaimoni kyllä muistaa. (Ja jos ei muista, niin saa kyllä kuulla siitä.) Treenannutkin olen pikkuisen. Viikkokisoissa ja muissa kisoissa olen aina hölkännyt tonnin startista kentän poikki maaliin odottamaan kilpailijoita. Ihan hyvin on siis kunto kasvanut. Töissä olen Tomin tapaan syönyt aina salaattia ja terveysruokia, paitsi tänään sorruin kyllä Isoon Dollyyn. Nyt olen lähdössä Lieksaan Vattenfall-kisoloihin, joten tänäänkään ei sitten treenaamista voi aloittaa. Iltaisin on monesti ollut niin paljon hommaa, kun pitää katsella miten vaimo perkaa mustikoita ja siivoaa, että lenkille ei vaan meinaa ehtiä. Mutta tästä vielä noustaan huimaan kuntoon."

Itsellä ärtyi tuo pirun jalkaterä tukipohjallisten takia semmoiseksi, että ei ole oikein lenkkiä päässyt heittämään. Toisaalta seuraava vakavampi tavoite taitaa olla tuo Vaarojen Maraton Kolille, joten ei kiirusta sen suhteen. Voisi siis sanoa, että pidän tässä ylimenokautta. Tänään alkoi myös koulun viimeinen työharjoittelu. 6 viikkoa pitäisi kestää ja samalla pitäisi sitten väkertää lopputyö jonninmoiseen pakettiin. On siellä myös vielä yksi ruotsin tentti roikkumassa. Kyllä tämä tästä lähtee. Enempi sitten paremmalla aikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti